|
|||||||
| منــــــــــتــــدى التـــــســــليـــة والتــرفــــيــــــه طرائف و مسابقات والغاز |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
المشرف العام
![]() تاريخ التسجيل: Nov 2007
المشاركات: 2,452
![]() ![]() |
اغنيه بابا فين باللغه السودانيه
آآآآآآآآآآآآآآآآآي؟! ..
بابا فين يازول ؟... بابا بزاتووووو ايوه بزاتووووو اقوله مين ؟! .. قله عمك ... عمي مين ؟! .. داير شنو ! .. عمي عليك الله شفت اللى حدس ليا شنو اللى صار يازول ؟.. هااااااااااااااااااي ركبت الكوريلا حسبونى غوريلا كذا كذا ياتريلا وانا قلت لبابا .. طيب عليك الله يازول ماتكورك كتير بابا فين ؟؟! .. بابا هنا جالس نايم نايم جالس اقوله مين ؟! .. قول له انا عمو عمو مين ؟! .. عمى ياعمي .. وانتا مين ؟! .. انا عصمان اختي خديجه .. واخويا.. سرالختم رحت المدرسة الساعة دزعه طردونى .. وصحت عند باب المدرسة .. وقلت آآآآآآآآآآآآآآآآي طيب عليك الله يازول بابا فين ؟! .. بابا هنا .. نايم جالس جالس نايم.. اقوله مين ؟! .. قول له عمو ؟.. عمو مين ؟! .. عمو عمو عمو وانت مين ؟! .. انا ادريس المستحيل بزاتووو؟! .. مين ادريس ؟؟ ادريس جارهم بقولك قصة .. حلوه وصغيره .. شعري ياعمو شنو رايك فيه ؟؟ غسلته بشمبو وشوية ليف طلع فلافل برضو عاوز تخفيف اااااااى بابا فين ؟؟؟؟ . اقوله مين ؟! .. قله عمك يا زول داير شنو ؟؟ داير بابا ؟ . اقوله مين ؟! .. .. قول له عمو آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآى آآآآآآآآآآآآآآي مين |
|
|
|
|
|
#2 |
|
عضو مميز
![]() تاريخ التسجيل: Mar 2008
الدولة: قويزة-المساعد
المشاركات: 315
![]() ![]() |
هههههههههههههههههه
ونستناها بالمصري |
|
|
|
![]() |
| الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1) | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اغنية نوسو نوسو بابا جديد | زييت الزيتون | منتدى اليوتيوب YouTube | 0 | 06-06-2011 11:43 |
| أغنية بابا فين باليمني..لاتفوتكم!!! | الزول | منتدى اليوتيوب YouTube | 0 | 17-07-2008 09:09 |